Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
منوعات

«فيديو» انغام باكيه عبر برنامج كلمة اخيرة لميس الحديدي

أنغـام باكيـة عبر برنامـج كلمة أخيرة 💬:”أي شخص هيتمىادى ويغلط ويذكر اسمي، مش هسكت تاني. أنا تعبت، وكفاية كده… حرام وعيب!

الظىلم اللي بيحصل عليا كتير، وكفاية حملات الحىقد والكىره، سيبوني في حالي.

مقالات ذات صلة

محدش له دعوة بنوايايا، نيتي دي ربنا اللي بيحاسبني عليها، سيبوني لربنا.”

“أنا تعبانة وبقالي أسبوع في المستشفى، حاجة طارئة حصلت ومحبتش أخض حد عليا، ومكنتش قادرة أستقبل زيارات أو أرد على حد.”

“حرام وعيب اللي بيتقال عليا في موضوع شيرين عبد الوهاب.

مينفعش نوصل لدرجة إننا نوجّه الرأي العام ضدي، ونطلع أنغام شبطان بيشن حملات على زميلة.

أنا مش باتهم شيرين، لكن بعض الناس هما اللي بيروجوا للكلام ده، وده ظىلم وعيب وحىرام ،، عيب الضغينة اللي بتزرعوها بينا.”أنغام: أنا تعبا.نة في المستشفى ومعرّفتش حد، حاجة طا.رئة حصلت من أسبوع ومحبتش أخض حد عليا، ومكنتش قادرة أستقبل زيارات أو أرد على حد

أنغام: أنا تعبا.نة في المستشفى ومعرّفتش حد، حاجة طا.رئة حصلت من أسبوع ومحبتش أخض حد عليا، ومكنتش قادرة أستقبل زيارات أو أرد على حد

فيديو – أنغام ترد باكية من المستشفى بعد الهجوم عليها بسبب حفلة شيرين في المغرب: كفاية ظىلم وكره وحىقد أنا تعبت … سيبوني في حالي

https://fb.watch/AAVBvYaKSF/

ردت الفنانة أنغام على الشىائعات التي طالتها مؤخرًا بشأن الحملة الموجهة ضد الفنانة شيرين عبدالوهاب بعد حفلها في مهرجان موازين، وما تردد عن أن أنغام كانت السبب وراء هذه الحملة.

وكشفت أنغام، خلال مداخلة هاتفية مع برنامج “كلمة أخيرة” الذي تقدمه الإعلامية لميس الحديدي على شاشة ON، أنها كانت في المستشفى منذ السبت الماضي بسبب وعكة صحية مفاجئة، قائلة: “أنا فعلًا في المستشفى بعد وعكة صحية حصلت بشكل مفاجئ يوم الأربعاء الماضي. شعرت بتعب شديد وتم نقلي للمستشفى صباح السبت. الحقيقة مكنتش عايزة حد يعرف علشان كنت تعبانة جدًا ومكنتش قادرة أستقبل زيارات ولا أشرح حالتي الصحية، فقررت مافيش داعي أقول علشان أرتاح شوية.”

أنغام

وأضافت: “كنت فاكرة إني داخلة المستشفى يوم واحد آخد مسكنات وأعمل فحوصات وأخرج، لكن الموضوع طلع محتاج فترة أطول، والحمد لله الموضوع بسيط بس محتاج صبر واستشارات.”

أنغام

وحول الحملة التي استهدفتها، قالت: “أنا مكنتش مصدقة الكلام خالص. أنا مش من الشخصيات اللي بتحب تدافع عن نفسها ولا بترد على الشىائعات، ولا بدخل في مهاترات، وده منهجي في حياتي من زمان سواء على المستوى الشخصي أو المهني. أنا طول عمري بسيب الأمور تختفي لوحدها، وربنا بينصفني دايمًا.”

أنغام

وتابعت: “أنا ست اللي يعرفني كويس عارف إني مش بتاعة مشىاكل، ولا بدعي المثالية، أنا إنسانة عادية بحب شغلي وبحترم جمهوري، وحتى اللي مش بيحبني بحترمه، لأن مفيش فنان بيتفق عليه كل الناس، وده طبيعي لأن الأذواق بتختلف.”

أنغام

وأوضحت: “الظىلم المرة دي غير محتمل، لا قادرة أتكلم ولا قادرة أسكت، لكن الأمر وصل لدرجة التجىريح والشائم والتلميحات اللي مش مقبولة من ناس المفروض مسؤولين وزملاء. البعض بيقول إحنا عارفين مين ورا الحملة، والفانز بتوع المطربة المنافسة بيتكلموا وكأنهم عارفين حاجة، وفي مواقع كتبت اسمي بشكل مباشر.”

وأضافت: “ليه الشيمة والتجىريح وأنا في المستشفى؟! محدش كان يعرف غير أقرب الناس ليا. وأنا على سىرير المستشفى لقيت ناس بتبعتلي وبتشمني وأنا مالي! هو أنا ليه عىلاقة بالمشكلة اللي حصلت في الحفلة؟! أنا مالي! ضمائركم راحت فين؟!”

السابق1 من 2
تابع المقال

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock